Sunday, March 04, 2007

Brask og brist i Hemsedal

Noen samtaler må deles
Heidi: Jeg blir så irritert når jeg ikke kan spre beina
Hans Ole: Jeg liker også best å spre beina
Gunnhild: Jeg har en stor fin en

Førerapport: pudder pudder pudder og søndag skinte sola

Skade nr 540
i Hemsedal denne sesongen ble registrert lørdag. Brist i ribbeina, eller ribba mi. Først angrep skiene pudderet med en dårlig strategi etter flere gode valg. I panikken som oppsto stupte jeg etter snøen. Angrep er ofte beste forsvar. Da gikk staven til angrep på meg og ribba mi. Jeg må ha samarbeidsvillige ski og staver. Trenger sponsor.

Afterskirapport: vått, varmt og vanvittig bra!

Bilder: Fra Toppen av Tottem søndag og Heidi og meg på afterski lørdag med hver vår "raske" lue

2 comments:

Anonymous said...

stor ein ja... he he!
hamsedal var bra men vart ikkje mykje stor der heller nei.
Einaste ein stor fyllesjukdag i går...

Sylvisvas said...

Ingen har skylda ikke engang fylla
Det er ingen du kan klandre ingen du kan banke (Raga Rockers)

Sånn går nu helgan ;-))

Besøkende