Tuesday, March 13, 2007

Gode unnskyldninger

Startet ikke likevel...
  • Ribbeinsbrist
  • Virusherjet kropp
  • Glemte startnummeret mitt hjemme
  • Glemte svømmeføtter
  • Ble tatt til fange av utenomjordiske vesener
Det tok sin tid (eller jeg kom ikke helt i mål)...
  • Ribbeinsbrist
  • Virusherjet kropp
  • Gikk meg vill og hadde glemt kart og kompass
  • Brakk staven og/eller skiene
  • Smøreteamet mitt bommet fullstendig (les: Bernt)
  • Føre var ille i fjor, men det var enda verre i år
  • Mest mulig valuta for pengene: nyte turen, naturen og matserveringen underveis
  • Ble tatt til fange av utenomjordiske vesener

3 comments:

Anonymous said...

Du tar virkelig alle forbehold her :-) Men du er jo i ditt livs form, så dette går nok bra skal du se! Og går det nå galt, så husk, det er ingen skam å snu, men er nok mer behagelig å bli plukka opp av scooteren :-) Lykke til i alle fall!!! (Altså med troverdig unnskyldninger... ;-)

Hans Ole

Sylvisvas said...

Takk - du er for snill her. Men skal ta det med i sekken - må visst ha noen kilo der ;-)

Anonymous said...

jeg syntes det var tungt å gå til Kvarstaddammen, slet virkelig!! Holdt på å gi opp der, men så fant jeg ikke røde-kors folk som kunne hjelpe meg med gnagsårene, så fortsatte videre i den tro at de kanskje stod litt lengre borte...det gjorde de IKKE. Ble til at jeg bare gikk videre og plutselig hadde jeg slitt meg opp til Sjusjøen og da var det mye enklere å gå :-)

Besøkende