Monday, October 22, 2007

Latterlig mandagsmorgen

Det er utrolig festlig å komme på jobb, åpne sekken og se at PCen mangler. Jeg ler. Ler ordentlig. Jeg ler også av at jeg må ta taxi hjem for å hente PCen. Ler av tanken på at jeg nesten holdt på å glemme nøklene til hjemmet. Ler over at jeg kunne kommet med taxi hjem uten nøkler. Jeg ler og tenker at etter en så god helg er det ikke rart jeg er mer svimete enn vanlig.

I morgen. I morgen ler jeg.

Red.anm: dette er ikke første gang. Har glemt PCen to ganger hjemme før. Ene gangen ble det taxi. Den andre gangen tok jeg trikken hjem og oppdaget når jeg gikk av trikken at jeg hadde glemt nøklene. Det var ordentlig moro - trikking er gøy.

2 comments:

Elisabeth said...

Ehem... hva skjedde i helga?!?! :-)

Sylvisvas said...

Det hadde nok svært lite med pcen å gjøre ;)

Besøkende