Tuesday, April 10, 2007

Damenes "Baywatch"

Jeg har jo lurt på hvor facinerende det egentlig er å se på Baywatchdamene løpe - time etter time. I tettsittende badedrakter som snirkler seg nedover deres grasiøse kropper. Helst i sakte kino slik at hver eneste bevegelse kan studeres inngående.

Men endelig er også jentenes "Baywatch" på plass. De har også røde drakter. Tettsittende røde drakter, de løper og beveger seg. De er engasjerte og fulle av adrealin. Og ikke minst - ofte vist i sakte kino løpende i sine tettsittende røde drakter som faller perfekt på de riktige stedene. Brann. Et lag som har forstått hvordan en skal kle. De skaper "the Baywatch Feeling".

Endelig er fotballsesongen i gang. Nå er det bare å benke seg foran tv-skjermen i noen måneder fremover. I år endelig med god grunn. Ekte lidenskap har et navn. Heia Brann!

(Til TV2: flere scener i sakte kino.)

5 comments:

Anonymous said...

Kan nok ikke si meg helt enig her, men én ting har du rett i - det er mange flotte karer som løper rundt i rødt ... Heia KIL!!!

Gikk ikke helt som det skulle i åpningskampen, men mye av skylda kan vi sef legge på dommer'n:

"- Det var absolutt ikke straffe. Det var skulder mot skulder og han som datt er ei pingle, mens jeg er en bjørn." (sitat Kjetil Kamark)

Har er for øvrig verdt å ta en titt på: http://www.kil.no/spillere/vis.php?id=2

Slurp! ;o)

Og med det ønsker jeg God Fotballsesong! Måtte det beste laget vinne både i Tippeligaen og Adeccoligaen (huff) ...

- kirrak -

Sylvisvas said...

Ikke enig at tettsittende fotballdrakter gjør fotballsesongen seervennlig? Jeg er sjokkert Kirsten!

Men vi har en ting til felles - menn i røde drakter (og røde strømper en gang i året). Det er egentlig det som er det sentrale ;-)

Heia de med de røde draktene! :)

Anonymous said...

Jeg er selvfølgelig ikke uenig i det! Er da ikke gæærn heller!! He , he ... Det er bare din lidenskap for Brann som jeg ikke helt kan være med på. Men Brann hører hjemme i eliteserien, det kan jeg være med på. Det er Rosenborg og Tromsø som skal ut!!

Ellers var det noen lekre rødkledte menn i aksjon i går også! Kjedelig kamp, men det gikk veien i hvert fall. Og uansett - there's no noise like the Anfield noise ...

Elisabeth said...

Jeg synes for min del at politivaktene på Ullevål er hakket mer spennende :-)

Sylvisvas said...

Kirsten: er man fra Bergen er det i blodet. Så enkelt er det. Men basert på dine kommentarer er det nok du som er den mest lidenskapelige her. I hvert fall hva gjelder fotball ;-)

Elisabeth: det er jenta si! Som ser totalverdien i en fotballkamp! :-)

Besøkende