Wednesday, December 05, 2007

Hva er en kvinne verdt

Jeg er inspirert - nå handler det mye om kvinner i bloggen min. Denne samtalen overhørte jeg i dag - eller i hvert fall siste setningen. Resten er med stor sannsynglighet innledningen...

Jente: å jeg ønsker meg sånn en derre gukki-veske til jul.
Gutt: de er jo svindyre!!
Jente: jammen det er sånn som er kult og så er de ganske fjonge. Alle venninne mine har sånn utenom meg.
Gutt: jammen vi kan jo heller kjøpe en prosjektor sånn at vi kan se film og spille spill på storskjerm!!
Jente: mener du at en prosjektor er mer verdt enn meg???
Gutt: æ... du er jo verdt mer enn en prosjektor da... men en veske... æ...

Julehysteriet er i gang - fola fola blakken.

5 comments:

Anonymous said...

Jenter liker også smoothies vet du vel!

Min kjære får smoothies til jul i år, og bare det - hentet fra denne flotte siden:

http://www.smudi.com

Den er fin, så fin at du kanskje vil lenke til den fra din (også veldig fine) blogg? (du får en smoothie i belønning!)

hehe

Sylvisvas said...

Din kjære er svært heldig - det er jeg også nå som får en smoothie i belønning ;-)

Ellers var det merkverdig tomt på den siden... Anbefaler "content" ;-)

Anonymous said...

som vi sier på nerdespråket var dette trolig en klassisk "PEBKAC" - Problem Exists Between Keyboard And Chair.

Haha, hvis ikke det var nerdete sagt så vet ikke jeg!

Men, får du ikke opp søkefeltet? Det er en treig side, det vet jeg, men jeg er jo en gnien type! hehehe

Sylvisvas said...

Jo får opp søkefeltet - men forventet liksom en "smudi" meny over alle oppskriftene som lå ute også.... i en eller annen vinkling som: frukter, vanskelighetsgrad, kaloriinnhold, alfabetisk, inndelt i årstider... je - rett og slett en meny som inspirerer smaksløkene mer enn at jeg må søke vilt. just a tip from an inpatient customer.

MEN: kult konsept og bra oppskrifter når en først finner de :)

Ekstratips (gratis): gjerne mer stasj med frukt på glasskantene på bildene for å øke delikathetsgraden - bildene er ok, men kan freshes up :)

Anonymous said...

Et annet kvinns som jeg ikke skal identifisere nærmere har påpekt det samme, jeg har prøvd å ta dette til meg på noen bilder, og har også hatt verdifull assistanse, men kanskje ting kan bli enda bedre ja?

jau jau!

Dine andre poenger er ellers meget interresante og noteres! En totaloversikt vil nok komme etterhvert som jeg mener vi har nok oppskrifter til å faktisk fortelle folk hvor mange som ligger inne! (det begynte med ikke så veldig mange for å si det sånn, hoho! men det kommer seg, vi spiste en deilig en i går for eksempel!)

Besøkende